Veelgestelde vragen

Bestellingen en verzending

Antwoord: Ga naar onze website, ga naar onze shop pagina, blader door de producten, voeg de gewenste items toe aan je winkelmandje en volg de instructies om je bestelling te voltooien.

Antwoord: De verzendkosten variŽren afhankelijk van de bestemming, in Nederland hanteren wij een vast bedrag van € 9,95. Deze kosten worden weergegeven tijdens het afrekenen voordat je de bestelling bevestigt.

Antwoord: We streven ernaar om bestellingen binnen 1 - 3 werkdagen te verwerken en te verzenden. Je ontvangt een melding zodra je bestelling onderweg is.

Antwoord: Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om te zien of een adreswijziging nog mogelijk is.

Antwoord: Ja, we verzenden wereldwijd. De beschikbaarheid en kosten van internationale verzending kunnen variŽren. Hiervoor kunt u met ons contact opnemen.

Betalingen

Antwoord: We accepteren iDEAL voor betalingen. Voor zakelijke klanten accepteren wij ook bestellingen op rekening.

Antwoord: Ja, we nemen de veiligheid van betalingen serieus. We maken gebruik van beveiligde betalingsgateways en versleutelde verbindingen om je gegevens te beschermen.

Retouren en terugbetalingen

Antwoord: Is een product niet goed? Daar doen wij niet moeilijk over, raadpleeg ons retourbeleid op onze website voor gedetailleerde informatie over retourneren en terugbetalingen.

Antwoord: Neem contact op met onze klantenservice om een retouraanvraag in te dienen en verdere instructies te ontvangen. Je kunt ook de retouraanvraag indienen bij je bestelling overzicht

Antwoord: Zodra wij het artikel weer in ons bezit hebben doen wij er alles aan om de retourbetaling binnen 5 werkdagen over te maken naar het rekeningnummer waarmee betaald is.

Antwoord: Nee, er worden geen retourkosten in rekening gebracht. Deze details vind je in ons retourbeleid, wel zijn de verzendkosten voor het retourneren de koper

Antwoord: Neem direct contact op met onze klantenservice en verstrek foto's van de beschadiging. We zullen je verder assisteren bij het oplossen van het probleem.

Antwoord: In de meeste gevallen accepteren we retourzendingen alleen met de originele verpakking. Dit helpt ons ervoor te zorgen dat het product in goede staat is voor herverkoop.

Antwoord: Je kunt producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.

Antwoord: Gewoonlijk worden verzendkosten niet vergoed bij het retourneren van een product, tenzij het een fout van onze kant betreft.

Klantenservice

Antwoord: Je kunt ons bereiken via e-mail. Onze contactgegevens vind je op de contactpagina van onze website.

Antwoord: We streven ernaar om binnen 48 uur op alle klantvragen te reageren, afhankelijk van de drukte.

Account en privacy

Antwoord: Log in op je account en ga naar je account overzicht. Daar kun je onderaan kun je de gegevens bijwerken

Antwoord: We hanteren strikte privacypraktijken en nemen maatregelen om je gegevens veilig te houden. Raadpleeg ons privacybeleid voor meer informatie.

Wil je meer weten over wat wij voor jou kunnen doen? We helpen je graag.

Neem contact met ons op!
© 2024 Keep on Gaming All Rights Reserved